Najít vhodného kandidáta na volnou pozici není vůbec jednoduché. Bohužel se to týká většiny volných pracovních pozic, které firma obsazuje, což je náročné i finančně a časově.
Pokud nechcete utrácet za služby drahých personálních agentur, kdy většinu práce kolem výběrového řízení stejně nakonec uděláte sami, nebo pokud nemáte personální kapacitu na vedení náborového procesu, zkuste to s námi.
Nabízíme Vám službu jako téměř vlastního „interního“ personálního specialisty, který se postará o celý náborový proces.
Pravidelná komunikace s Vámi i Vašimi manažery nebo vedoucími, pro které hledáte do týmu kolegy, je naprostá samozřejmost.
Začínáme od analýzy pracovního místa → popisu pracovní pozice → tvorby poutavého inzerátu → inzerce a aktivního vyhledávání kandidátů → selekce potencionálních kandidátů → předvýběru kandidátů → přes účast na pohovorech s vybranými kandidáty → komunikaci se všemi kandidáty (zamítnutí, termíny pohovorů, předvýběr po telefonu, 1. kolo pohovorů, informování o výsledcích výběrových řízení)→ až po komunikaci s vybraným kandidátem ohledně nástupu a dalších formalit.
Úspěšnou spolupráci a výběr nejvhodnějších kandidátů zaručuje zejména dlouhodobá spolupráce, tzn. pochopení Vaší firemní kultury, poznání interních procesů a chodu společnosti, ale i seznámení se stávajícím kolektivem společnosti, aby potencionální kandidát „zapadnul“ do současného týmu.
Zaujal Vás tento způsob spolupráce? Chcete si sami vyzkoušet, že funguje lépe než neosobní komunikace s často se měnícími konzultanty personálních agentur? Neváhejte nás kontaktovat se svoji poptávkou.
Nabízíme Vám dvě varianty:
Poplatky za inzerci na webových portálech či v novinách nejsou součástí našeho ceníku.
Kandidát získaný prostřednictvím personální agentury stojí minimálně trojnásobek nástupní hrubé mzdy zaměstnance. Využitím našich služeb nejenže ušetříte, ale získáte i dlouhodobého partnera pro Vaše podnikání.
Výběrem a náborem práce s novým zaměstnancem vše teprve začíná. Díky naší dlouhodobé praxi v personalistice a práci s lidmi vůbec Vám nabízíme spolupráci v dalších personálních oblastech a procesech, např. adaptační proces, vzdělávání a rozvoj zaměstnanců, péče o zaměstnance, zaměstnanecké benefity a odměňování, hodnocení pracovního výkonu, atd.
Obraťte se na nás, rádi Vám pomůžeme.
Plánujete delší služební cestu nebo (konečně zaslouženou) dovolenou a nemáte komu předat chod firmy?
Právě pro tyto případy Vám nabízíme zcela ojedinělou VIP službu – záskok po dobu Vaší dovolené či služební cesty. Tato služba je určena zejména našim významným klientům a vytíženým podnikatelům.
Kdy nás můžete potřebovat? Odpovíte-li na většinu otázek ANO.
Jsme si vědomi, že tato služba vyžaduje pečlivou přípravu a dostatek informací o chodu Vaší společnosti. Včasná komunikace a nastavení si společných pravidel je tedy nezbytné.
Ze zkušenosti víme, že Vašemu odjezdu by měla předcházet minimálně jedna až dvě schůzky. Společnosti a jejich firemní kultury se liší, oceníme tedy dlouhodobější spolupráci, seznámení se s Vaší firemní kulturou a Vašimi kolegy (např. v rámci účasti na některé z Vašich firemních porad).
Cenové nabídka se dle náročnosti zakázky liší.
Nedoporučujeme, a ani nechceme, aby se zásadní záležitosti ve Vaší firmě řešily po dobu Vaší nepřítomnosti.
Máte jakékoliv dotazy k této extra službě? Prosím, kontaktujte nás.
Specializujeme se zejména na kvalitní vedení a zpracování účetní a mzdové agendy na míru šité našim klientům. Pomůžeme Vám rovněž v oblasti personalistiky, poskytování poradenských a vzdělávacích činností. Zaměřujeme se hlavně na malé a střední podniky a také živnostníky v regionu.
sídlo: V Břízách 532, 280 02 Kolín
kancelář: Sokolská 1095, 280 02 Kolín
+420 602 500 393
roman.kral@ladera.cz